Press "Enter" to skip to content

«Πρεμιέρα» για το μεγαλύτερο υβριδικό- ηλεκτρικό αεροπλάνο που έχει πετάξει ως τώρα


Την πρώτη του δημόσια πτητική δοκιμή πραγματοποίησε την Πέμπτη το υβριδικό-ηλεκτρικό αεροπλάνο Ampaire 337 στο αεροδρόμιο του Καμαρίλο, στην Καλιφόρνια.

Όπως υπογραμμίζει η κατασκευάστρια εταιρεία, Ampaire, πρόκειται για ένα ιδιαίτερα σημαντικό βήμα για την αεροπορία γενικότερα, καθώς «ποτέ ξανά στο παρελθόν δεν είχε πετάξει ένα τόσο μεγάλο υβριδικό- ηλεκτρικό αεροσκάφος». Το Ampaire 337 κατασκευάζεται απευθείας για εμπορική χρήση, με σκοπό την καθιέρωση των ηλεκτρικών αεροσκαφών και το «πέρασμά» τους από τον κόσμο του «φουτουριστικού», στην πραγματικότητα.

Το αεροσκάφος βασίζεται στο εξαθέσιο Cessna 337 Skymaster. Σε αυτό έχει προσαρμοστεί το σύστημα ηλεκτρικής προώθησης της Ampaire, που λειτουργεί χάρη σε ένα ελαφρύ σύστημα μπαταρίας. Ο ηλεκτρικός κινητήρας αντικαθιστά μια μηχανή εσωτερικής καύσης στο πλαίσιο της διαρρύθμισης δύο ελίκων του αεροπλάνου, και το τελικό αποτέλεσμα, σύμφωνα με την εταιρεία, είναι ένα «παράλληλο υβρίδιο»- με τη μηχανή εσωτερικής καύσης και το ηλεκτρικό μοτέρ να λειτουργούν μαζί προκειμένου να βελτιστοποιείται η παραγωγή ισχύος καθώς το αεροσκάφος πετά.

Όπως τονίζει η Ampaire, ο υβριδικός αυτός χαρακτήρας του αεροπλάνου συνεπάγεται σημαντικό περιορισμό των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου, καθώς και του λειτουργικού κόστους.

«Φανταστείτε πως σε λίγα μόλις χρόνια θα είστε σε θέση να αγοράζετε ένα εισιτήριο για μια πτήση που θα είναι καθαρή, αθόρυβη και φθηνή» δήλωσε ο Κέβιν Νέρτκερ, διευθύνων σύμβουλος της Ampaire. «Η Ampaire είναι περήφανη που ηγείται της αεροπορικής βιομηχανίας στον εξηλεκτρισμό των μεταφορών, και αναγνωρίζουμε τη σημασία της ηλεκτρικής αεροπορίας για την κλιματική αλλαγή και τη διασύνδεση των κοινωνιών».

Η Ampaire έχει δημιουργήσει έναν «οδικό χάρτη» προς την έναρξη κανονικών επιχειρήσεων εμπορικού χαρακτήρα το 2021. Το αεροσκάφος θα πραγματοποιήσει σειρά δοκιμαστικών πτήσεων από τον Ιούνιο ως τον Αύγουστο, και στα τέλη του 2019 η Ampaire θα αρχίσει ένα πιλοτικό project σε μια διαδρομή στο Μάουϊ της Χαβάης. Η εταιρεία σκοπεύει να επικεντρωθεί σε περιφερειακές, τοπικές αερογραμμές, και σε αυτό το πλαίσιο συνεργάζεται και με τη Vieques Air Link (VAL) στο Πουέρτο Ρίκο, ενώ έχει πραγματοποιήσει επαφές και με άλλες αερογραμμές ανά τον κόσμο.





Source link

Be First to Comment

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *